Reseña: La comunicación de los territorios, los destinos y sus marcas. Guía práctica de aplicación desde las relaciones públicas
DOI:
https://doi.org/10.5783/revrrpp.v5i9.326Keywords:
Relaciones Puplicas, Comunicación Turística, Marca de destinosAbstract
Con el libro ‘La comunicación de los territorios, los destinos y sus marcas. Guía práctica de aplicación desde las relaciones públicas’, se inicia una colección Dircomcolección, de libros de comunicación en colaboración con La Asociación de Directivos de Comunicación (Dircom) y la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), que sin duda será una plataforma de trasferencia de conocimiento entre el ámbito académico y la práctica profesional. Señalar también que los contenidos del libro se enmarcan en el proyecto de investigación “Uso e influencia de los social media y la comunicación 2.0 en la toma de decisiones turísticas y en la imagen de marca de los destinos” (COMTUR2.0) (CS02012-34824).Downloads
References
HUERTAS, A. (2014). La comunicación de los territorios, los destinos y sus marcas. Guía práctica de aplicación desde las Relaciones Públicas. Barcelona: Editorial UOC.
Downloads
Additional Files
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal agree to the following terms:
a. Authors retain copyright and grant the journal the right to be the first publication of the work as licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of authorship of the work and initial publication in this journal.
b. Authors may separately enter into additional arrangements for non-exclusive distribution of the version of the work published in the journal (e.g., placing it in an institutional repository or publishing it in a book), with an acknowledgement of initial publication in this journal.
c. Authors are allowed and encouraged to disseminate their work electronically (e.g. in institutional repositories or on their own website) before and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and higher citation of published work (see The Effect of Open Access).