Public Relations, Communication, Organizational Communication
Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
International Journal of Public Relations
Current
Archives
Announcements
Index
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 21 (2021): Investigación en Relaciones Públicas (Enero-Junio)
Vol. 11 No. 21 (2021): Investigación en Relaciones Públicas (Enero-Junio)
-
Published:
2021-06-27
PORTADA
PORTADA / COVER
VER PORTADA (Español (España))
PRESENTACIÓN
Presentación: Investigación en Relaciones Públicas / Presentation: Public Relations Research
01-04
VER PDF (Español (España))
ARTÍCULOS
Comunicación Integral y transparencia en las organizaciones del tercer sector / Integral Communication and transparency of the third sector organizations
Herlinda Ortiz Rodríguez
05-26
VER PDF (Español (España))
Public Relations and the Fundraising professional in the Cultural Heritage Industry: a study of Spain and Mexico / Las relaciones públicas y el profesional de la captación de fondos en la industria del patrimonio cultural: un estudio de España y México
Rocio Torres-Mancera, Carlos de las Heras-Pedrosa, Carmen Jambrino-Maldonado, Patricia P. Iglesias-Sánchez
27-48
VER PDF (Español (España))
Relaciones públicas y tecnología: la interactividad como punto de encuentro entre las ONG y sus públicos / Public relations and technology: interactivity as a meeting point between NGOs and their audiences
Andrea Leticia Quintana-Pujalte
49-68
VER PDF (Español (España))
Análisis bibliométrico de las tesis doctorales españolas sobre “comunicación interna” (1986/2019) / Bibliometric analysis of the spanish doctoral theses on "internal communication” (1986/2019)
Jesús Segarra-Saavedra, Borja Cascales-Gonzálvez, Carmen Carretón-Ballester
69-96
VER PDF (Español (España))
La formación universitaria española sobre organización de eventos: retos del sector / Spanish university training in events managment: challenges of the sector
Elena Borau-Boira
97-120
VER PDF (Español (España))
La gestión de las relaciones con los públicos en los festivales de música durante la pandemia. El caso de Bilbao BBK Live / The management of the relationships with music festivals publics during the pandemic. The case of Bilbao BBK Live
Cristina Pérez-Ordóñez, Andrea Castro-Martínez, Eduardo Villena Alarcón
121-144
VER PDF (Español (España))
O mercado de trabalho em Relações Públicas: estudo sobre o cenário da atividade trabalhista formal no Brasil (2013-2018)/The job Market in Public Relations: study on the scenario of formal labor activity in Brazil (2013-2018)
Tiago Costa Martins, Victor da Silva Oliveira, Mônica Elisa Dias Pons
145-166
VER PDF (Español (España))
Ethos, imagem e reputação organizacional nas redes sociais digitais: o discurso audiovisual da Rede Globo no YouTube / Ethos, image and organizational reputation in digital media: the Rede Globo's audiovisual discourse on YouTube
Marcelo Pereira da Silva, Jéssica de Cássia Rossi, Ana Carolina Trindade
167-188
VER PDF (Español (España))
Direcionamento da visibilidade nas mídias sociais a partir da estratégia de baralhamento / Targeting visibility on social medias from the shuffling strategy
Diego Wander da Silva, Rudimar Baldissera
189-206
VER PDF (Español (España))
Ambiências digitais como lugares de visibilidade/invisibilidade das organizações na gestão das crises / Digital environments as places of visibility/invisibility for organizations in crisis management
Cleusa Maria Andrade Scroferneker, Diego Silva, Lidiane Amorim, Rosângela Florczak de Oliveira
207-226
VER PDF (Español (España))
Novas estratégias comunicacionais diante da pandemia de Covid-19: reflexões sobre o papel público da comunicação organizacional / New communication strategies in the face of the Covid-19 pandemic: reflections on the public role of organizational comm.
Mariana Carareto, Renata Calonego, Roseane Andrelo
227-246
VER PDF (Español (España))
RESEÑAS
Reseña del libro Fake News: La verdad de las noticias falsas / Book Review Fake News: The Truth of Fake News
Rafael Alexandre Coelho da Silva
247-250
VER PDF (Español (España))
Developed By
Open Journal Systems
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Bases_de_datos