Public Relations, Communication, Organizational Communication
Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
International Journal of Public Relations
Current
Archives
Announcements
Index
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 4(jul-dic) (2012): Relaciones Públicas 2.0
Vol. 2 No. 4(jul-dic) (2012): Relaciones Públicas 2.0
Published:
2012-12-20
PORTADA
Portada/Cover
01-02
VER PORTADA (Español (España))
PRESENTACIÓN
Presentación/Presentation
05-08
Ver texto completo (Español (España))
MONOGRÁFICO: RELACIONES PÚBLICAS 2.0
The PR Pyramid: Social media and the new role of Public Relations in organizations / A Pirâmide das RP: Os media sociais e o papel das Relações Públicas nas organizações
Manuel José Damásio, Patricia Dias, José Gabriel Andrade
11-30
VER TEXTO COMPLETO (Español (España))
Enjeux communicationnels du Web 2.0 pour les Relations Publiques/Professional and organisational issues of Web 2.0 Public Relations
Francine Charest
31-50
Ver texto completo (Español (España))
El uso de las herramientas digitales por parte de los bancos. El caso de la imagen en Internet de Banco Santander y BBVA en época de crisis/ The Use of Digital Tools by Banks. The Case of Banco Santander and BBVA’s Image on Internet in Times of Crisis
Cristina Ruiz Iniesta
51-72
Ver texto completo (Español (España))
Como identificar o usuário-mídia, o formador de opinião online no ambiente das mídias sociais/How to identify the user-media, the on-line opinion maker in social media environment
Carolina Frazon Terra
73-96
VER TEXTO COMPLETO (Español (España))
The importance of scale in Occupy movement protests: a case study of a local Occupy protest as a tool of communication through Public Relations and Social Media/La importancia de la magnitud de las protestas del movimiento Occupy: el caso de una protesta
Ana Adi, Kevin Moloney
97-122
VER TEXTO COMPLETO (Español (España))
El Uso de las Redes Sociales en las Universidades Andaluzas: El Caso de Facebook y Twitter/ The Use of Social Media in the Andalusian Universities: The Case of Facebook and Twitter
Jesús Reina Estevez, Iris Fernández Castillo, Álvaro Noguer Jiménez
123-144
Ver texto completo (Español (España))
Mensajes con fines publicitarios que tornan en Relaciones Públicas en las redes sociales: el caso de Starbucks España y Cash Converters España. The messages for advertising purposes which turn in Public Relations in social networks: the case of Starbucks
Carlos García Carballo
145-172
VER TEXTO COMPLETO (Español (España))
ARTÍCULOS
Las relaciones con los públicos y su reflejo en las memorias de Responsabilidad Social. Public Relations and Corporate Social Responsibility reports
Isabel Ruiz Mora
173-200
Ver texto completo (Español (España))
Quelle(s) considération(s) pour l’éthique dans l’usage des technologies d’information et de communication en relations publiques ?/ Which consideration(s) for ethics within the use of information and communication technologies by public relations ?
Sophie Boulay
201-220
Ver texto completo (Español (España))
Los encuadres sanitarios en prensa. Gripe A y bacteria e.coli. / The Sanitary framing in Spanish press: Swine flu virus and E. coli bacterium
Paloma López Villafranca
221-246
VER TEXTO COMPLETO (Español (España))
Bolonia 2º año: Los estudios universitarios de Relaciones Públicas en Cataluña (curso 2011-12) / Bologna 2nd year: The university studies of Publics Relations in Catalonia (course 2011-12)
Kathy Matilla, Salvador Hernández
247-276
VER TEXTO COMPLETO (Español (España))
La comunicación digital del FC Barcelona y del Real Madrid CF y su percepción por los periodistas deportivos / Digital communication of FC Barcelona and Real Madrid CF and its perception by sports journalists
Fernando Olabe Sánchez
277-298
VER TEXTO COMPLETO (Español (España))
RESEÑAS
Auditorías de Relaciones Públicas, libro de Joan Cuenca Fontbona
Damián García Ponce
299-302
Ver texto completo (Español (España))
La Gestión de la Comunicación en los Museos De Madrid: Auditoría de Relaciones Públicas, de Mónica Viñarás Abad
Raquel Caerols Mateo
303-306
VER TEXTO COMPPLETO (Español (España))
Normas para Autores
307-310
Ver texto completo (Español (España))
Guidelines
311-314
VER TEXTO COMPLETO (Español (España))
Revisores/Reviewers
315-316
Ver texto completo (Español (España))
Developed By
Open Journal Systems
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Bases_de_datos