Public Relations, Communication, Organizational Communication
Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
International Journal of Public Relations
Current
Archives
Announcements
Index
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 7(ene-jun) (2014): Relaciones Públicas Multidimensionales
Vol. 4 No. 7(ene-jun) (2014): Relaciones Públicas Multidimensionales
Published:
2014-06-05
PORTADA
Portada / Cover
01-02
VER PORTADA (Español (España))
PRESENTACIÓN
Relaciones Públicas Multidimensionales/Multidimensional Public Relations
03-04
Ver texto (Español (España))
ARTÍCULOS
The Ramparts We Watch: film documentary discourse in the field of Public Relations / The Ramparts We Watch: el discurso del cine documental en el campo de las Relaciones Públicas
Ramon Girona, Jordi Xifra
05-24
VER TEXTO (Español (España))
El profesional de las Relaciones Públicas en Galicia: el caso de los principales ayuntamientos gallegos / Professional Public Relations in Galicia: the case of the main Galician city councils
Montse Vázquez Gestal, Ana Belén Fernández Souto
25-38
VER TEXTO (Español (España))
Associativismo e Ordem dos Consultores de Comunicação: vantagens e debilidades / Corporatism and Order of Communication Consultants: advantages and weaknesses
Sonia Pedro Sebastiao, Catia Azevedo
39-52
VER TEXTO (Español (España))
La consolidación de la identidad a través de la marca secundaria: el caso del Campus de Segovia de la Universidad de Valladolid / The consolidation of identity through secondary brand: the case of the Segovia Campus of the University of Valladolid
Belinda de Frutos Torres, María Merino Bobillo
53-72
VER TEXTO (Español (España))
Increasing power and taking a lead - What are practitioners really doing? Empirical evidence from European communications managers / Incrementar el poder y asumir el liderazgo - ¿Qué hacen realmente los profesionales? Evidencias empíricas sobre los gestor
Ángeles Moreno, Piet Verhoeven, Ralph Tench, Ansgar Zerfass
73-94
VER TEXTO (Español (España))
La Responsabilidad Social Empresarial –RSE– en Chile: causas de su tardía difusión / Corporate Social Responsability –CSR– in Chile: causes for its late diffusion
Cecilia Burgos Romero
95-116
VER TEXTO (Español (España))
Parceria entre Organizações e TVs Comunitárias como Estratégias de Comunicação / Partnership between Organizations and Community TVs as Communication Strategies
Maria Ivete Trevisan Fossa, Fabiana da Costa Pereira
117-132
VER TEXTO (Español (España))
Estudio sobre las relaciones de los productores de contenidos audiovisuales con su público: Youtube Brasil / Study on the relationship of producers of audiovisual content with their audiences: Youtube Brazil
Leonardo Soares Silva
133-152
VER TEXTO (Español (España))
La gestión de la comunicación en los gobiernos locales, una mirada desde la perspectiva estratégica: Análisis del caso peruano / The Communication Management in Local Government, a view from the Strategic Perspective: Analysis of the Peruvian case
Maria Antonia Strauck Franco, Claudia Alexandra Guillén Arruda
153-176
VER TEXTO (Español (España))
Prat Gaballí y Juan Beneyto: Una Aproximación a la Introducción de la Disciplina de las Relaciones Públicas en España / Prat Gaballí & Juan Beneyto: an aproximation to introdution to the discipline of public relations in Spain
Jesus Reina Estevez, Mª Inmaculada González España
177-196
VER TEXTO (Español (España))
TripAdvisor y el comportamiento de planificación y reservas de los portugueses / New Challenges in Public Relations 2.0: The growing influence of online review platforms in Tourism
Susana Wichels
197-216
VER TEXTO (Español (España))
RESEÑAS
Reseña: La gestión de la comunicación en las organizaciones
Nereida Cea Esteruelas
217-220
VER TEXTO (Español (España))
Developed By
Open Journal Systems
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Bases_de_datos